آ
-
آموزش
تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
-
آموزش
برخی از مشکلات یادگیری در شیمی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 5-27]
-
آموزش ابتدایی
مطالعه و شناسایی کج فهمیهای دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]
-
آموزش در قرن 21
ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-4]
-
آموزش زیست محیطی
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 19-39]
-
آموزش شیمی
فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
آموزش شیمی
چالش ها و فرصت های آموزش شیمی سبز و ارتباط آن با توسعه پایدار [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
-
آموزش شیمی
تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
-
آموزش شیمی
آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]
-
آموزش شیمی
مقایسهی تطبیقی برنامهی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]
-
آموزش شیمی
چرا پژوهش در آموزش شیمی؟ [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-2]
-
آموزش شیمی
مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
-
آموزش شیمی
برخی از مشکلات یادگیری در شیمی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 5-27]
-
آموزش شیمی
بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد فناوری شیمی سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 29-41]
-
آموزش شیمی
چه نوع مقالاتی را می توان به مجله پژوهش در آموزش شیمی فرستاد؟ [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-4]
-
آموزش شیمی
اثر بخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 5-18]
-
آموزش شیمی
بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 41-49]
-
آموزش شیمی
مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
-
آموزش شیمی
بررسی کج فهمی های رایج دانشآموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]
-
آموزش علوم
ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-4]
-
آموزش فناوری نانو
مروری بر نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 3-22]
-
آموزش و پرورش
فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
آنتروپی شانون
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
-
آنتروپی شانون
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 19-39]
ا
-
استوکیومتری
مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
-
الگوی 5E
مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
-
الگوی گانیه و بریگز
مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
-
انواع مقاله
چه نوع مقالاتی را می توان به مجله پژوهش در آموزش شیمی فرستاد؟ [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-4]
-
اولئیک اسید
طراحی یک آزمایش سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک - سیستم ساده تعادل فازی دو جزیی جامد-مایع [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-50]
ب
-
برنامه ی درسی
مقایسهی تطبیقی برنامهی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]
پ
-
پالمتیک اسید
طراحی یک آزمایش سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک - سیستم ساده تعادل فازی دو جزیی جامد-مایع [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-50]
-
پالمتیک اسید
طرّاحی آزمایش ساده و سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک 1: سیستم تعادلی فازی دو جزئی جامد – مایع با نقطۀ اتکتیک ساده [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
-
پایه دهم
بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 41-49]
-
پژوهش در آموزش شیمی
چرا پژوهش در آموزش شیمی؟ [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-2]
-
پنتادکانوئیک اسید (استئاریک اسید)
طرّاحی آزمایش ساده و سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک 1: سیستم تعادلی فازی دو جزئی جامد – مایع با نقطۀ اتکتیک ساده [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی اثربخشی آموزش فعّال فناورانه شیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 23-34]
-
پیشرفت تحصیلی
اثر بخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 5-18]
-
پیوند کوالانسی
بررسی کج فهمی های رایج دانشآموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]
-
پیوندهای شیمیایی
بررسی کج فهمی های رایج دانشآموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]
-
پیوند یونی
بررسی کج فهمی های رایج دانشآموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 19-39]
-
تدریس علوم
ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-4]
-
تعادل جامد - مایع
طراحی یک آزمایش سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک - سیستم ساده تعادل فازی دو جزیی جامد-مایع [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-50]
-
تعادل فازی
طرّاحی آزمایش ساده و سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک 1: سیستم تعادلی فازی دو جزئی جامد – مایع با نقطۀ اتکتیک ساده [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
-
تفکر انتقادی
طراحی مراحل محلول سازی به شیوه کاوشگری در آزمایشگاه شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
-
توسعه پایدار
چالش ها و فرصت های آموزش شیمی سبز و ارتباط آن با توسعه پایدار [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
ح
-
حالت فیزیکی
مطالعه و شناسایی کج فهمیهای دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]
خ
-
خاصیت ذره ای ماده
مطالعه و شناسایی کج فهمیهای دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]
د
-
دانش آموزان پایه دهم
بررسی اثربخشی آموزش فعّال فناورانه شیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 23-34]
-
دانشجو معلم
بررسی تأثیر رشتهی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
-
دانشجومعلم
مطالعه و شناسایی کج فهمیهای دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]
-
دانشجو معلمان
فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
دانشگاه فرهنگیان
فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
دانشگاه فرهنگیان
مقایسهی تطبیقی برنامهی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد فناوری شیمی سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 29-41]
-
دبیران شیمی
بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 41-49]
-
دبیری شیمی
مقایسهی تطبیقی برنامهی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]
-
دیدگاه شناختگرایی
مروری بر کاربرد نرم افزارهای نقشه مفهومی در تسهیل و بهبود کیفیت آموزش و یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
ر
-
راهبرد تدریس
بررسی تأثیر رشتهی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
-
راهبردهای خودتنظیمی
اثر بخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 5-18]
-
روش ایبسه
تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
-
روش سنّتی
بررسی اثربخشی آموزش فعّال فناورانه شیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 23-34]
-
روش فعّال فناورانه
بررسی اثربخشی آموزش فعّال فناورانه شیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایهی دهم [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 23-34]
-
روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
-
روش یادگیری انفرادی
مقایسه یادگیری مشارکتی و انفرادی بر اساس طبقهبندی بلوم در مباحث ترکیبات یونی و مولکولی کتاب علوم تجربی پایه نهم [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-96]
-
روش یادگیری مشارکتی
مقایسه یادگیری مشارکتی و انفرادی بر اساس طبقهبندی بلوم در مباحث ترکیبات یونی و مولکولی کتاب علوم تجربی پایه نهم [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-96]
س
-
ساختن گرایی
مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
-
سطوح یادگیری بلوم
مقایسه یادگیری مشارکتی و انفرادی بر اساس طبقهبندی بلوم در مباحث ترکیبات یونی و مولکولی کتاب علوم تجربی پایه نهم [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-96]
ش
-
شناخت گرایی
مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
-
شیمی پایدار
چالش ها و فرصت های آموزش شیمی سبز و ارتباط آن با توسعه پایدار [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
-
شیمی پایدار
آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]
-
شیمی سبز
چالش ها و فرصت های آموزش شیمی سبز و ارتباط آن با توسعه پایدار [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
-
شیمی سبز
آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]
-
شیمی سبز
بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد فناوری شیمی سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 29-41]
ص
-
صنعت
فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
ع
-
علم نانو
مروری بر نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 3-22]
ف
-
فرایند تدریس
تحلیل محتوای کتب شیمی دوره دوم متوسطه از نگاه تاثیر تغییر آن بر فرایند تدریس معلمان شیمی شهرستان مشهد [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
-
فرایند یاددهی- یادگیری
بررسی تأثیر رشتهی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
-
فناوری نانو
مروری بر نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 3-22]
ق
-
قانون پایستگی جرم
مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
ک
-
کارآفرینی
تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
-
کارشناسی شیمی
مقایسهی تطبیقی برنامهی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]
-
کاوشگری
طراحی مراحل محلول سازی به شیوه کاوشگری در آزمایشگاه شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
-
کتاب درسی
بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 41-49]
-
کتاب علوم تجربی
مقایسه یادگیری مشارکتی و انفرادی بر اساس طبقهبندی بلوم در مباحث ترکیبات یونی و مولکولی کتاب علوم تجربی پایه نهم [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-96]
-
کتابهای درسی
تحلیل محتوای کتب شیمی دوره دوم متوسطه از نگاه تاثیر تغییر آن بر فرایند تدریس معلمان شیمی شهرستان مشهد [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
-
کتابهای شیمی دوره دوم متوسّطه
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 19-39]
-
کج فهمی
مطالعه و شناسایی کج فهمیهای دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]
-
کج فهمی
مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
-
کج فهمی
بررسی کج فهمی های رایج دانشآموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]
م
-
مجله پژوهش در آموزش شیمی
چه نوع مقالاتی را می توان به مجله پژوهش در آموزش شیمی فرستاد؟ [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-4]
-
محتوای غیرفعال
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
-
محتوای فعال
تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
-
محلول سازی
طراحی مراحل محلول سازی به شیوه کاوشگری در آزمایشگاه شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
-
محیط زیست
بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد فناوری شیمی سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 29-41]
-
مدارس ابتدایی
ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-4]
-
مشکلات یادگیری
برخی از مشکلات یادگیری در شیمی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 5-27]
-
مشکلات یادگیری شیمی
چرا پژوهش در آموزش شیمی؟ [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-2]
-
معادله واکنش
مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
-
معلم
تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
-
معلم علوم
بررسی تأثیر رشتهی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
-
مقطع ابتدایی
بررسی تأثیر رشتهی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
-
منبع انرژی سبز
آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]
-
مهارت آزمایشگاهی
طراحی مراحل محلول سازی به شیوه کاوشگری در آزمایشگاه شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
-
موازنه
مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
ن
-
نانو شیمی
مروری بر نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 3-22]
-
نرم افزارهای Minding Map
مروری بر کاربرد نرم افزارهای نقشه مفهومی در تسهیل و بهبود کیفیت آموزش و یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
-
نقشههای مفهومی دیجیتالی
مروری بر کاربرد نرم افزارهای نقشه مفهومی در تسهیل و بهبود کیفیت آموزش و یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
-
نقطه ی اتکتیک
طرّاحی آزمایش ساده و سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک 1: سیستم تعادلی فازی دو جزئی جامد – مایع با نقطۀ اتکتیک ساده [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
-
نمودار فازی
طراحی یک آزمایش سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک - سیستم ساده تعادل فازی دو جزیی جامد-مایع [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-50]
و
-
واکنش سبز
آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]
ی
-
یادگیری
برخی از مشکلات یادگیری در شیمی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 5-27]
-
یادگیری بر مبنای عمل
تحلیل محتوای کتب شیمی دوره دوم متوسطه از نگاه تاثیر تغییر آن بر فرایند تدریس معلمان شیمی شهرستان مشهد [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
-
یادگیری زمینهمحور
تحلیل محتوای کتب شیمی دوره دوم متوسطه از نگاه تاثیر تغییر آن بر فرایند تدریس معلمان شیمی شهرستان مشهد [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد