نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
  • آموزش برخی از مشکلات یادگیری در شیمی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 5-27]
  • آموزش ابتدایی مطالعه و شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]
  • آموزش در قرن 21 ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-4]
  • آموزش زیست محیطی تحلیل محتوای کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 19-39]
  • آموزش شیمی فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • آموزش شیمی چالش ها و فرصت های آموزش شیمی سبز و ارتباط آن با توسعه پایدار [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
  • آموزش شیمی تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
  • آموزش شیمی آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]
  • آموزش شیمی مقایسه‌ی تطبیقی برنامه‌ی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]
  • آموزش شیمی چرا پژوهش در آموزش شیمی؟ [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-2]
  • آموزش شیمی مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
  • آموزش شیمی برخی از مشکلات یادگیری در شیمی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 5-27]
  • آموزش شیمی بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد فناوری شیمی سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 29-41]
  • آموزش شیمی چه نوع مقالاتی را می توان به مجله پژوهش در آموزش شیمی فرستاد؟ [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-4]
  • آموزش شیمی اثر بخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 5-18]
  • آموزش شیمی بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 41-49]
  • آموزش شیمی مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • آموزش شیمی بررسی کج فهمی های رایج دانش‌آموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]
  • آموزش علوم ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-4]
  • آموزش فناوری نانو مروری بر نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 3-22]
  • آموزش و پرورش فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • آنتروپی شانون تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
  • آنتروپی شانون تحلیل محتوای کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 19-39]

ا

  • استوکیومتری مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • الگوی 5E مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
  • الگوی گانیه و بریگز مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
  • انواع مقاله چه نوع مقالاتی را می توان به مجله پژوهش در آموزش شیمی فرستاد؟ [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-4]
  • اولئیک اسید طراحی یک آزمایش سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک - سیستم ساده تعادل فازی دو جزیی جامد-مایع [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-50]

ب

  • برنامه ی درسی مقایسه‌ی تطبیقی برنامه‌ی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]

پ

  • پالمتیک اسید طراحی یک آزمایش سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک - سیستم ساده تعادل فازی دو جزیی جامد-مایع [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-50]
  • پالمتیک اسید طرّاحی آزمایش ساده و سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک 1: سیستم تعادلی فازی دو جزئی جامد – مایع با نقطۀ اتکتیک ساده [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
  • پایه دهم بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 41-49]
  • پژوهش در آموزش شیمی چرا پژوهش در آموزش شیمی؟ [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-2]
  • پنتادکانوئیک اسید (استئاریک اسید) طرّاحی آزمایش ساده و سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک 1: سیستم تعادلی فازی دو جزئی جامد – مایع با نقطۀ اتکتیک ساده [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی اثربخشی آموزش فعّال فناورانه شیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 23-34]
  • پیشرفت تحصیلی اثر بخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 5-18]
  • پیوند کوالانسی بررسی کج فهمی های رایج دانش‌آموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]
  • پیوندهای شیمیایی بررسی کج فهمی های رایج دانش‌آموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]
  • پیوند یونی بررسی کج فهمی های رایج دانش‌آموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 19-39]
  • تدریس علوم ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-4]
  • تعادل جامد - مایع طراحی یک آزمایش سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک - سیستم ساده تعادل فازی دو جزیی جامد-مایع [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-50]
  • تعادل فازی طرّاحی آزمایش ساده و سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک 1: سیستم تعادلی فازی دو جزئی جامد – مایع با نقطۀ اتکتیک ساده [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
  • تفکر انتقادی طراحی مراحل محلول سازی به شیوه کاوشگری در آزمایشگاه شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
  • توسعه پایدار چالش ها و فرصت های آموزش شیمی سبز و ارتباط آن با توسعه پایدار [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]

ح

  • حالت فیزیکی مطالعه و شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]

خ

  • خاصیت ذره ای ماده مطالعه و شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]

د

  • دانش آموزان پایه دهم بررسی اثربخشی آموزش فعّال فناورانه شیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 23-34]
  • دانشجو معلم بررسی تأثیر رشته‌ی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
  • دانشجومعلم مطالعه و شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]
  • دانشجو معلمان فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • دانشگاه فرهنگیان فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
  • دانشگاه فرهنگیان مقایسه‌ی تطبیقی برنامه‌ی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد فناوری شیمی سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 29-41]
  • دبیران شیمی بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 41-49]
  • دبیری شیمی مقایسه‌ی تطبیقی برنامه‌ی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]
  • دیدگاه شناخت‌گرایی مروری بر کاربرد نرم افزارهای نقشه مفهومی در تسهیل و بهبود کیفیت آموزش و یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]

ر

  • راهبرد تدریس بررسی تأثیر رشته‌ی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
  • راهبردهای خودتنظیمی اثر بخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 5-18]
  • روش ایبسه تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
  • روش سنّتی بررسی اثربخشی آموزش فعّال فناورانه شیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 23-34]
  • روش فعّال فناورانه بررسی اثربخشی آموزش فعّال فناورانه شیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه‌ی دهم [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 23-34]
  • روش ویلیام رومی تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
  • روش یادگیری انفرادی مقایسه یادگیری مشارکتی و انفرادی بر اساس طبقه‌بندی بلوم در مباحث ترکیبات یونی و مولکولی کتاب علوم تجربی پایه نهم [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-96]
  • روش یادگیری مشارکتی مقایسه یادگیری مشارکتی و انفرادی بر اساس طبقه‌بندی بلوم در مباحث ترکیبات یونی و مولکولی کتاب علوم تجربی پایه نهم [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-96]

س

  • ساختن گرایی مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
  • سطوح یادگیری بلوم مقایسه یادگیری مشارکتی و انفرادی بر اساس طبقه‌بندی بلوم در مباحث ترکیبات یونی و مولکولی کتاب علوم تجربی پایه نهم [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-96]

ش

  • شناخت گرایی مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی گانیه و بریگز با 5E بر فرایند یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 83-97]
  • شیمی پایدار چالش ها و فرصت های آموزش شیمی سبز و ارتباط آن با توسعه پایدار [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
  • شیمی پایدار آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]
  • شیمی سبز چالش ها و فرصت های آموزش شیمی سبز و ارتباط آن با توسعه پایدار [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 47-66]
  • شیمی سبز آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]
  • شیمی سبز بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد فناوری شیمی سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 29-41]

ص

  • صنعت فراهم سازی بستر مناسب برای ارتباط بین آموزش شیمی و صنعت در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

ع

  • علم نانو مروری بر نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 3-22]

ف

  • فرایند تدریس تحلیل محتوای کتب شیمی دوره دوم متوسطه از نگاه تاثیر تغییر آن بر فرایند تدریس معلمان شیمی شهرستان مشهد [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
  • فرایند یاددهی- یادگیری بررسی تأثیر رشته‌ی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
  • فناوری نانو مروری بر نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 3-22]

ق

  • قانون پایستگی جرم مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]

ک

  • کارآفرینی تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
  • کارشناسی شیمی مقایسه‌ی تطبیقی برنامه‌ی درسی آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان با دبیری شیمی سابق و کارشناسی شیمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 61-82]
  • کاوشگری طراحی مراحل محلول سازی به شیوه کاوشگری در آزمایشگاه شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
  • کتاب درسی بررسی نقاط ضعف و قوت کتاب شیمی پایۀ دهم از نقطه نظر دبیران شیمی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 41-49]
  • کتاب علوم تجربی مقایسه یادگیری مشارکتی و انفرادی بر اساس طبقه‌بندی بلوم در مباحث ترکیبات یونی و مولکولی کتاب علوم تجربی پایه نهم [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-96]
  • کتاب‌های درسی تحلیل محتوای کتب شیمی دوره دوم متوسطه از نگاه تاثیر تغییر آن بر فرایند تدریس معلمان شیمی شهرستان مشهد [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
  • کتاب‌های شیمی دوره دوم متوسّطه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی شیمی دوره دوم متوسّطه براساس مؤلّفه-های آموزش زیست محیطی با استفاده از روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 19-39]
  • کج فهمی مطالعه و شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 97-129]
  • کج فهمی مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • کج فهمی بررسی کج فهمی های رایج دانش‌آموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 73-89]

م

  • مجله پژوهش در آموزش شیمی چه نوع مقالاتی را می توان به مجله پژوهش در آموزش شیمی فرستاد؟ [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-4]
  • محتوای غیرفعال تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
  • محتوای فعال تحلیل محتوای فصل اول کتاب شیمی دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن به روش آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
  • محلول سازی طراحی مراحل محلول سازی به شیوه کاوشگری در آزمایشگاه شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
  • محیط زیست بررسی اثر بخشی آموزش کاربرد فناوری شیمی سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 29-41]
  • مدارس ابتدایی ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-4]
  • مشکلات یادگیری برخی از مشکلات یادگیری در شیمی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 5-27]
  • مشکلات یادگیری شیمی چرا پژوهش در آموزش شیمی؟ [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-2]
  • معادله واکنش مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]
  • معلم تاثیر روش تدریس به روش ایبسه در آموزش شیمی و کمک به تقویت روحیه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 67-80]
  • معلم علوم بررسی تأثیر رشته‌ی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
  • مقطع ابتدایی بررسی تأثیر رشته‌ی تحصیلی دانشجومعلّمان در مقطع دبیرستان بر راهبردهای تدریس دروس آزمایشگاهی مانند علوم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 81-98]
  • منبع انرژی سبز آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]
  • مهارت آزمایشگاهی طراحی مراحل محلول سازی به شیوه کاوشگری در آزمایشگاه شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 35-46]
  • موازنه مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 51-72]

ن

  • نانو شیمی مروری بر نانو فناوری و ضرورت آموزش آن در مدارس [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 3-22]
  • نرم افزارهای Minding Map مروری بر کاربرد نرم افزارهای نقشه مفهومی در تسهیل و بهبود کیفیت آموزش و یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
  • نقشه‌های مفهومی دیجیتالی مروری بر کاربرد نرم افزارهای نقشه مفهومی در تسهیل و بهبود کیفیت آموزش و یادگیری شیمی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-34]
  • نقطه ی اتکتیک طرّاحی آزمایش ساده و سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک 1: سیستم تعادلی فازی دو جزئی جامد – مایع با نقطۀ اتکتیک ساده [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 91-108]
  • نمودار فازی طراحی یک آزمایش سبز برای آزمایشگاه شیمی فیزیک - سیستم ساده تعادل فازی دو جزیی جامد-مایع [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-50]

و

  • واکنش سبز آموزش شیمی سبز با به کارگیری محاسبات در آزمایشگاه دبیرستان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 51-60]

ی

  • یادگیری برخی از مشکلات یادگیری در شیمی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 5-27]
  • یادگیری بر مبنای عمل تحلیل محتوای کتب شیمی دوره دوم متوسطه از نگاه تاثیر تغییر آن بر فرایند تدریس معلمان شیمی شهرستان مشهد [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
  • یادگیری زمینه‌محور تحلیل محتوای کتب شیمی دوره دوم متوسطه از نگاه تاثیر تغییر آن بر فرایند تدریس معلمان شیمی شهرستان مشهد [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]